woensdag, april 27, 2005

Je **** te veel


Het is al ver gekomen. Je eet goed, je spijsvertering werkt naar behoren. Je wordt stilaan een grote jongen. En dan, net op de dag dat je de cruciale leeftijd van 21 maanden hebt bereikt, krijg je bij wijze van aanmoediging van de vuilnismannen en briefje in de bus. Ik dacht: "ik groei op en ik word zo sterk als mijn papa, want da's nog haalbaar.". Maar zelfs dat is al teveel. Mijn papa kan mijn pampers vanuit de garage, over de wagen heen en langs de ADSL-modem en de zekeringkast, tot op het trottoir plaatsen, maar professionele gewichtheffers zoals vuilnismannen die bedanken ervoor om mijn zak volgekakte luiers van de trottoir op te heffen er drie stappen mee te doen tot aan de vuilniskar en de zak met een flinke kniestoot in de kar te gooien. Zouden ze dan beter geen Immodium uitdelen dan luiervuilniszakken aan kortingsprijzen???

Geen opmerkingen: