vrijdag, november 04, 2005

Nieuwe schoentjes

Vanochtend ben ik met papa en mama zeer vroeg naar een klein ziekenhuis vertrokken hier niet ver vandaan. Mama zei dat er iets met mijn oren was en dat die proppen er uit moesten. Ik kon daar eerst mooi spelen, maar toen moest ik plots mee met zo'n witte schort. Ze was wel vriendelijk, maar plezant was toch anders. Dan moest ik in zo'n speciaal bed en daarna was ik papa en mama plots kwijt. Ik heb dan even kort geslapen en toe was mama er plots niet meer. Ik heb toen even heel hard geweend zodat ze me snel naar mama en papa deden.
Na mijn middagdutje zijn we dan nog nieuwe schoenen gaan kopen. Mijn oude schoentjes waren echt wel wat krap geworden. Gelukkig was het een lieve mevrouw in de winkel en deed het niet veel pijn. Ik ben dan ook nog met papa op de roltrap van die grote kledingzaak geweest.

Geen opmerkingen: