maandag, februari 13, 2006

Een dag naar de crèche

Vandaag ben ik eerst, zoals gewoonlijk op maandag, met mama naar de Colruyt geweest. Mama probeerde me een koekje aan te smeren van zo'n Tea-Time-doos die daar open stond. Gelukkig wist ik van zaterdag, toen ik met papa in de Colruyt was, dat er verderop veel lekkerdere wafeltjes stonden. In de winkel zijn we ook nog Bea van het Mezennestje tegengekomen. Mama heeft haar snel eens uitgehoord of ik wel een flinke jongen ben in de crèche.
Daarna ben ik naar de crèche geweest, want mama moest naar school. Omdat mama heel lang naar school moest en het weer te slecht voor papa om mij met de fiets te komen halen, is oma mij komen halen met haar grote auto.
Gelukkig was papa al thuis als ik met oma naar huis kwam.
Voorlopig krijg ik nog druppeltjes in mijn neus en worden mijn ogen 's ochtends en 's avonds netjes gekuist.

Geen opmerkingen: