dinsdag, december 05, 2006

Dringend wat slaap nodig

Vanavond had ik dringend wat slaap nodig. Gisteren had ik nog een flinke dut kunnen doen op school, maar vandaag was het er niet meer van gekomen. Ik had ook al veel energie gestoken in het maken van die puzzel die ik bij opa en moeke van de Sint heb gekregen. Hij heeft 24 stukjes en ik kan hem al alleen maken. Al bij het avondeten was ik plots moe, en ik heb me met mijn bordje met mijn boterham in de zetel gelegd. Papa heeft nog het dekentje over mij gelegd en ik ben in slaap gevallen. Ik ben nog altijd een klein beetje ziek en misschien heeft het daarmee te maken.
Opmerking: de aandachtige kijker zal gemerkt hebben dat ik nog dezelfde kleren aanheb als zondag (eigenlijk ook als vrijdag). Dat komt omdat ik buitengewoon proper baasje ben en proper ben op mezelf.

Geen opmerkingen: