zaterdag, december 09, 2006

Kerstboom-actie

Vrijdag had juffrouw Ingrid op school een boekje voorgelezen over Jules die met zijn papa een kerstboom ging kopen. Daarom vind ik het tijd dat papa vandaag met mij om een kerstboom reed. We zijn een gaan kopen bij de Aveve in Aalst. Het is zo'n mooie brede kerstboom. Ik heb met papa ook de kerstversiering gezocht en we hebben samen de kerstboom versierd. Ondertussen was mama bezig met voor school te werken en examens aan het opstellen. Maar mama heeft nog een beetje geholpen met de kerstboom te versieren.
De kerstboom staat er nu al, maar nu moeten we nog het kerststalletje zoeken. Papa is daarvoor tot mijn grote verbazing door een gat in het plafond boven gekropen naar de zolder.Ik had hem dat nog nooit zien doen, en het was behoorlijk spectaculair.

Geen opmerkingen: